Éld meg az életedet.

Változások közepette élek, és szeretem megélni őket. Akkor is, amikor utálom magát a történéseket. Az írás segít rendszerezni a gondolataimat és rögzíteni, amit egy adott pillanatban fontosnak tartok. Amolyan mentális fotók.

KIbontakozás és BEmutatkozás

2012.01.21. 15:12 MátéBarbaraBlogja

Kibontakozás. 5 évvel ezelőtt találtam erre a szóra. Egy tréningen kaptuk feladatnak, hogy fogalmazzuk meg 1 szóban, vezetőként (akármit is jelentsen ez) mit tudunk adni másoknak. Elfeledkeztem róla. Másfél év, egy szeptember végi délutánon Budakeszi és Páty között ismét belémhasított. Ez a szó munkám krédója lett - támpont, amiből kiindulok és amihez vissza-vissza térek.

Kibontakozás. Anyaként is ebben tudom segíeni lányaimat. Legalábbis remélem :)

Kibontakozás. No igen, magamról sem szeretek megfeledkezni e téren. Ritkán vagyok szemlélődő, legfeljebb amikor a munkámból adódóan hagyok másokat megélni saját életüket. Aktívan, bár nem feltétlenül céltudatosan élem meg az eseményeket.

Bóklászom környezetem és saját változásaim körül és néha mentális fotókat készítek élményeimről, gondolataimról.

A bejegyzés trackback címe:

https://kibontakozas.blog.hu/api/trackback/id/tr823627766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása